FIBS etsii kehitysorientoitunutta tukipalveluiden asiantuntijaa

4 kesäkuuta 2019

FIBS on ainutlaatuinen kestävän liiketoiminnan vauhdittaja ja asiantuntijuuden kehittäjä Suomessa. Verkostossamme on mukana jo yli 300 vastuullisuuteen vahvasti panostavaa yritystä ja organisaatiota. Tilaisuutemme kokoavat vuosittain yhteen tuhansia yritysvastuun asiantuntijoita, päättäjiä ja vaikuttajia kaikilta toimialoilta verkostoitumaan, inspiroitumaan ja oppimaan alan uusimmista käytännöistä ja ratkaisuista Suomesta ja maailmalta.

Haemme yhdeksän hengen asiantuntijatiimiimme vakinaista tukipalveluiden asiantuntijaa. Mahdollistat jäsenpalveluidemme laadukkaan ja saumattoman toteutuksen ja työskelet saumattomasti useiden ulkoisten palveluntarjoajien kanssa. Raportoit toimitusjohtajalle.

Vastuualueinasi ovat mm:      

  • jäsenpalvelun järjestelmiemme toiminta IT-palveluntarjoajien tuella
  • asiakkuudenhallintajärjestelmämme (Salesforce)
  • talousprosessimme (myynti- ja ostolaskut, budjetoinnin ja raportoinnin tuki) tilitoimiston tuella
  • henkilöstöhallinnon tehtävät ja henkilöstön kehityksen tuki
  • hankehallinnon talouden tuki asiantuntijoille (budjetointi ja raportointi)
  • tiedonhallinnan kehittäminen
  • palveluntarjoajaverkostomme hallinta ja kehittäminen

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää, että

  • sinulla on näyttöjä taloushallinnosta ja järjestelmistä yrityksessä, julkisella sektorilla tai järjestössä
  • hallitset helposti useita eri vaiheessa olevia työkokonaisuuksia samanaikaisesti
  • olet yhteistyöhaluinen ja -kykyinen
  • olet tarkka ja oma-aloitteinen ja kykenet työskentelemään itsenäisesti kiireessäkin
  • omaat riittävät tietotekniikkavalmiudet (MS Office ml Excel ja Mac-ympäristö)
  • sinulla on hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot suomeksi ja englanniksi

Lisäksi toivomme

  • sopivia korkeakoulu-tai AMK-opintoja
  • kokemusta asiakkuudenhallintajärjestelmistä
  • valmiutta olla mukana palveluidemme kehittämisessä
  • kiinnostusta yritysmaailmaan ja yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen

Tarjoamme

  • monipuolisen ja mielekkään työn mukavassa työporukassa
  • mahdollisuuden kehittää omaa talous-, IT-ja viestintäosaamistasi
  • asialliset palkka-ja muut edut
  • näköalapaikan yritysvastuutoimintaan Suomessa ja muualla maailmassa
  • kontaktiverkoston Suomen johtavien yritysten ja asiantuntijaorganisaatioiden kanssa
  • mahdollisuuden edistää vastuullista ja kestävän kehityksen mukaista liiketoimintaa.

Toimistomme sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa. Toivomme sinun aloittavan työt viimeistään syyskuun alussa 2019. Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen ja CV:si 25.6.2019 mennessä osoitteeseen mikko.routti(at)fibsry.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa toimitusjohtaja Mikko Routti sähköpostitse, ja puhelimitse (040 5274575) 5.6, 13.6 ja 18.6 klo 9-16.

close