Fiiliksellä, tiedolla vai tuurilla? Kuluttajan vastuullinen ostoskassi

4 elokuuta 2022

”Jos fuskaisimme vastuullisuudessa, yrityksemme ei olisi 85-vuotias.”

Näin totesi Joutsen Finland Oy:n toimitusjohtaja Matias Kotkasaari FIBSin, Suomen Yrittäjien ja Satakunnan Yrittäjien SuomiAreena -tilaisuudessa heinäkuussa 2022.

Aalto-yliopiston professori Minna Halme puolestaan totesi, että vastuullisuus on ensisijaisesti yritysten vastuulla, ja pitää tärkeänä, ettei vastuullisesti tuotettuja tuotteita hinnoiteltaisi luksuskategorian katteilla.

Katso täällä tallenne keskustelusta, jossa olivat mukana myös Kotipizzan toimitusjohtaja Heidi Stirkkinen ja Ping Helsingin vaikuttavuus viestinnän asiantuntija Tuomo Meretniemi. Tilaisuuden juonsi MTV Uutisten toimittaja Kirsi Alm-Siira.

Katso tilaisuuden tallenne täällä.

Lue myös mitä kertoo FIBSin kuluttajakysely ”Tiedolla vai tunteella – miten suomalaiset kuluttajat tekevät vastuullisia tuotevalintoja”

Muut teemat
close