Yritysvastuu esillä SuomiAreenassa 2022!
Suuryritysten markkinointibudjetit mahdollistavat mielikuvien luomisen kestävistä valinnoista ja siitä, mikä on oikein, toivottua ja haluttua.
Mutta ovatko tuotteet kauniiden markkinointikampanjoiden takana todella parempia? Entä osaavatko suomalaiset yritykset kertoa vastuullisista vaihtoehdoistaan kuluttajia puhuttelevasti?
Näistä entistäkin ajankohtaisemmista kysymyksistä keskustellaan FIBSin, Suomen Yrittäjien ja Satakunnan yrittäjien SuomiAreena-tilaisuudessa 12.7. klo 13.00-13.45.
Tilaisuuden yhteydessä julkaistaan myös FIBSin kaikkien aikojen ensimmäisen kuluttajakyselyn tulokset. Kyselyssä selvitimme miten suomalaiset kuluttajat tekevät vastuullisia valintoja vuonna 2022.
Päivän teemasta keskustelevat:
- Minna Halme, KTT, professori, vastuullinen liiketoiminta, Aalto-yliopisto
- Matias Kotkasaari, toimitusjohtaja ja perheyrittäjä 4. polvessa, Joutsen Finland
- Tuomo Meretniemi, vaikuttavuusviestinnän asiantuntija, kasvujohtaja, Ping Helsinki
- Heidi Stirkkinen, toimitusjohtaja, Kotipizza Oy
Keskustelua moderoi MTV Uutisten toimittaja Kirsi Alm-Siira.
Voit seurata tilaisuutta myös striimattuna, mikäli et pääse paikan päälle Poriin. Striimauslinkki löytyy SuomiAreenan sivuilta lähempänä ajankohtaa.
Kenelle
Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton eikä siihen tarvitse ilmoittautua.
Lisätietoa
fibs@fibsry.fi