FIBS on jälleen mukana SuomiAreenassa!
Järjestämme keskustelutilaisuuden 12.7. klo 13-13.45 yhteistyössä Suomen Yrittäjien ja Satakunnan yrittäjien kanssa teemalla ’Fiiliksellä, tiedolla vai tuurilla? Kuluttajan vastuullinen ostoskassi’.
Suuryritysten markkinointibudjetit mahdollistavat mielikuvien luomisen kestävistä valinnoista ja siitä, mikä on oikein, toivottua ja haluttua.
Mutta ovatko tuotteet kauniiden markkinointikampanjoiden takana todella parempia? Entä osaavatko suomalaiset yritykset kertoa vastuullisista vaihtoehdoistaan kuluttajia puhuttelevasti?
Tästä keskustelevat yritysvastuun ja vastuullisen markkinoinnin asiantuntijat:
- Minna Halme, KTT, professori, vastuullinen liiketoiminta, Aalto-yliopisto
- Matias Kotkasaari, toimitusjohtaja ja perheyrittäjä 4. polvessa, Joutsen Finland
- Tuomo Meretniemi, vaikuttavuusviestinnän asiantuntija, kasvujohtaja, Ping Helsinki
- Heidi Stirkkinen, toimitusjohtaja, Kotipizza Oy
Tilaisuuden juontaa MTV Uutisten toimittaja Kirsi Alm-Siira.
Tilaisuuden yhteydessä julkaistetaan myös FIBSin ensimmäisen kuluttajakyselyn tulokset.
Tilaisuutta voi seurata paikan päällä Porissa (Porin kaupungintalon piha, Hallituskatu 12) tai striimattuna. Striimauslinkki löytyy SuomiAreenan sivuilta lähempänä ajankohtaa.
Lisätietoa: fibs@fibsry.fi