Avidlyn ja FIBSin yhteistyössä kehittämä ja konseptoima vastuullisuusviestinnän tutkimustyökalu Yritysvastuupulssi on yksi kolmesta Finnish Comms Awardsin finalistista vastuullisuusviestinnän sarjassa. Avidly vastaa tutkimuksen konseptoinnista, kehityksestä, toteutuksesta ja tulosten analysoinnista ja lehdistöviestinnästä.
Tutkimuskonseptilla selvitetään suomalaisten suuryritysten vastuullisuustyötä ja näkemyksiä vastuullisen yritystoiminnan nykytilasta, kehitystarpeista ja konkreettisista toimenpiteistä. Mukana raadissa on lähes 50 suomalaisen suuryrityksen edustajaa, joten Yritysvastuupulssi tarjoaa hyvän näkymän ajankohtaisiin niin medialle kuin yrityksillekin.
Finnish Comms Awards -kilpailuun tuli tänä vuonna 132 hakemusta, joista loppusuoralle valittiin 49 viestintäkonsultoinnin asiakastyötä 18 eri toimistosta. Voittajat julkistetaan Finnish Comms Awards -gaalassa 11.11.2021.