FIBS ja Marketing Finland toteuttavat huhtikuussa laajan kyselyn yritysten vastuullisuusmarkkinoinnin tavoitteista, käytännöistä ja haasteista.
Kyelyn tavoitteena on selvittää ovatko yritykset, tuotteet ja palvelut kauniiden markkinointipuheiden takana todella vastuullisempia, viestivätkö yritykset kuluttajille vastuullisuudestaan vain kasvattaakseen myyntiä vai onko taustalla muitakin motiiveja, sekä millaisena yritykset itse näkevät vastuunsa ja markkinoinnin roolin kestävän kehityksen tukemisessa.
Kysely on suunnattu tuotteita tai palveluita kuluttajille markkinoiville FIBSin ja Marketing Finlandin jäsenyritysten viestinnästä ja markkinoinnista vastaaville.
Mikäli haluaisit osallistua kyselyyn mutta et ole saanut kyselykutsua sähköpostiisi, ota yhteyttä FIBSin koordinaattoriin Mari Hänniseen: mari.hanninen@fibsry.fi, p. 040 8651 285. Marilta voit myös kysyä lisätietoa tutkimuksestamme.
Kysely on avoinna 15.4.20 asti. Tulokset julkistetaan syksyllä 2020.