Tässä FIBS Practice -tilaisuudessa
- Pääset syventymään yrityksen kestävän tuote- ja palvelukehityksen vauhdittamiseen brändin, markkinoinnin ja viestinnän keinoin.
- Löydät inspiroivia näkökulmia siihen kuinka uusien tuotteiden markkinoille saattaminen voi vaikuttaa yhtiön brändimielikuvaan, arvoon ja olemassaolon oikeutukseen tulevaisuudessa.
- Saat tilaisuuden käydä keskusteluja teemasta kokeneiden asiantuntijoiden ja muiden työpajaan osallistuvien kanssa
- Tutustut muutamaan käytännön esimerkkiin eri teollisuuden aloilta
Tämä tilaisuus on suunnattu muutosta hakeville yrityksille, joiden tavoitteena on saattaa onnistuneesti markkinoille lähivuosina kestävä innovaatio tai kestäviä innovaatioita tuloksellisesti.
Tässä työpajassa käymme läpi muutosilmiöitä, jotka tällä hetkellä ja lähitulevaisuudessa merkittävästi vaikuttavat uusien tuotteiden ja palveluiden markkinoille saattamiseen. Tarkastelemme uusien tuotteiden ja palveluiden kannalta brändin rakennuksen ja kaupallistamisen keskeiset onnistumista ohjaavat tekijät.
Pohdimme myös yhdessä eheän tarinan ja kerronnan merkitystä brändin rakentamisessa ja sitä kautta luottamuksellisten suhteiden vahvistamisessa. Työstämme yhdessä sitä, miten ja millaiset kestävät innovaatiot voivat tai voisivat edesauttaa yhtiön brändin kehitystä lyhyellä ja pitkällä aikajänteellä. Tilaisuuteen sisältyy ryhmätyöskentelyä.
Tämä työpaja aloittaa kolmen itsenäisen työpajan sarjan teeman parissa. Jokainen työpaja toimii itsenäisenä kokonaisuutena, joten osallistuja voi halutessaan osallistua kaikkiin tai osaan työpajoista. Jokaiseen työpajaan ilmoittaudutaan erikseen. Huomioithan, että rajoitettujen paikkojen takia yhteen työpajaan voi osallistua max 2 henkilö per organisaatio.
Puhujat
- Minna Utriainen, Strategy Lead, Avidly
- Marja Vest, PR Director, Avidly
- Erik Mashkilleyson, Senior Strategist, Avidly
Toteutustapa
Tämä työpaja on ensimmäinen kolmesta työpajasta, jotka käsittelevät kestävien innovaatioiden kaupallistamista. Jokainen työpaja toimii itsenäisenä kokonaisuutena, joten osallistuja voi halutessaan osallistua kaikkiin tai osaan työpajoista. Jokaiseen työpajaan ilmoittaudutaan erikseen.
Seuraava työpaja pidetään 14.6. kello 9-11.30, mutta ilmoittautuminen ei ole vielä avautunut.
Huomioithan, että rajallisten paikkojen takia yhteen työpajaan voi osallistua max 2 henkilöä per organisaatio.
Kenelle
Työpaja on ensisijaisesti suunnattu yrityksille, jotka kehittävät tai aikovat lyhyellä aikajänteellä aktiivisesti kehittää tarjoomaansa kestävämmäksi.
Kohderyhmänä ovat erityisesti kasvuyritykset, jotka
- haluavat luoda tulevaisuuden kestävää brändiä, markkinointia ja viestintää
- hakevat tai tekevät aktiivisesti muutosta omaan liiketoimintaansa kehittämällä markkinoille uusia kestäviä tuotteita ja/tai palveluita.
- muokkaavat omaa palveluportfoliotaan aktiivisesti ja päämäärätietoisesti kestävämpään suuntaan
- etsivät keinoja uusien kestävien tuotteiden tai palveluiden markkinoille saattamiseen
- haluavat vauhdittaa tuotekehitystä ja nopeuttaa uuden ajattelun markkinoille saattamista
Osallistumismaksut
Tilaisuus sisältyy FIBS Perus -palveluun.
Peruutusmahdollisuus
Osallistumisen voi peruuttaa maksutta ilmoittautumisen vahvistusviestistä löytyvän linkin kautta viimeistään 48 tuntia ennen tilaisuuden alkua. Lisätietoa FIBSin tilaisuuksien käytännöistä ja peruutusehdoista löydät ilmoittautumislomakkeen lopusta löytyvän linkin kautta.
Veloitamme peruuttamattomista ilmoittautumisista 150 € + alv/tilaisuus, ellei muuta ole tapahtumailmoituksessa mainittu. Veloittamastamme no show -maksusta 50 % menee tilaisuuskustannusten kattamiseen ja 50 % lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen. Peruutusmaksua ei peritä sairaustapauksissa tai jos osallistujalla on muu ylitsepääsemätön este, mikäli hän ilmoittaa pois jäännistään ennen tilaisuutta.
Lisätietoa / Further information
fibs@fibsry.fi, 040 865 1285
Partnerina yhteistyössä
FIBS pidättää oikeuden muutoksiin.