FIBS Prossa mukana jo 29 yritystä ja organisaatiota

5 helmikuuta 2019

FIBS Pro -jäsenten määrä jatkaa kasvuaan, uusin yritysvastuun aktiivisten kehittäjien palveluun liittyneistä on LähiTapiola.

FIBS Pro -palvelu on suunnattu yrityksille, jotka haluavat syventää koko henkilöstön vastuullisuusosaamista, nostaa vastuullisuustoimintansa nopeasti uudelle tasolle ja rakentaa mainettaan aktiivisena vastuullisuuden kehittäjänä.

Palvelu sisältää muun muassa yritysten ylimmälle johdolle suunnattuja keskustelutilaisuuksia, käytännönläheisiä valmennuksia sekä pienryhmätapaamisia ajankohtaisista yritysvastuukysymyksistä. Palvelun erityinen lisäarvo on mukana olevien yritysten muodostama vertaistukiverkosto, jonka ansiosta osallistujat voivat sparrata toisiaan yritysvastuun erityiskysymysten osalta.

”FIBS Pro-palvelu on yrityksille helppo ja kustannustehokas tapa kouluttaa koko henkilöstöään yritysvastuukysymysten osalta. Johtoryhmän ja hallitusten jäsenet pääsevät keskustelemaan muiden yritysten kollegoidensa kanssa esimerkiksi rahoitusmarkkinoiden vaatimuksista yritysvastuulle. HR-vastaavat voivat perehtyä uusimpiin monimuotoisuuden johtamiskäytäntöihin, viestinnän asiantuntijat voivat puolestaan saada vinkkejä vastuullisuusraportoinnin ja -viestinnän kehittämiseen,” kertoo FIBSin jäsenpalveluista vastaava päällikkö Helena Kekki.

Vuoden 2019 FIBS Pro -tilaisuuksien teemoja ovat muun muassa toimitusketjun vastuullisuus ja riskien hallinta, vastuullisuuden integrointi liiketoimintaan, yritysvastuuseen liittyvä lainsäädäntö, ilmastonmuutoksen hillintä arvoketjuissa, ihmisoikeuksien huolellisuusvelvoite ja luontopääoma. Tutustu ja ilmoittaudu tilaisuuksiin verkkosivuillamme.

FIBS Pro -palvelussa mukana ovat jo seuraavat yritykset ja organisaatiot: Alko, Amer Sports, Elisa, Finnfund, Honkajoki, Hotelli Helka, Kemijoki, Kesko, KEVA, Kojamo, LähiTapiola, Lassila & Tikanoja, Meira, Metsä Group, Metsähallitus, Neste, Nokia, Oriola, Paulig, Senaatti-kiinteistöt, SOK, Skanska, SOL, Tokmanni, Vaisala, Varma, Veikkaus, Wihuri ja YIT.

Lisätietoa FIBS Pro -palvelusta löydät täältä ja kaikki tulevat FIBS Pro -tilaisuudet verkkokalenteristamme.

FIBSin jäsenet voivat tilata FIBS Pron tällä lomakkeella.

Jos yrityksenne ei vielä ole FIBSin jäsen, liity jäseneksi täällä ja tilaa FIBS Pro samalla lomakkeella.

Lisätietoja: Helena Kekki, päällikkö, jäsenpalvelut, 050 3451 966, helena.kekki@fibsry.fi

FIBSin toiminta